Gwarancja dostarczenia w całości
-
Produkty wysyłane z naszego e-sklepu są zawsze sprawdzane przez naszych pracowników przed wysyłką. Nasi pracownicy sprawdzają zarówno jakość produktu jak i kompletność zamówienia. Zawartość przesyłki (pod względem uszkodzenia w transporcie i zgodności ze złożonym zamówieniem) prosimy sprawdzić po odbiorze przesyłki, najlepiej w obecności kuriera.
Zawartość przesyłki
-
Prosimy sprawdzić po odbiorze przesyłki, najlepiej w obecności kuriera zawartość przesyłki pod względem uszkodzenia w transporcie i zgodności ze złożonym zamówieniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do firmy przewozowej (telefonicznie, e-mailowo) podając numer przesyłki, celem spisania protokołu szkody. Po zgłoszeniu uszkodzenia przesyłki do centrali firmy przewozowej, kurier w przeciągu 7 dni ma obowiązek przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody.
-
Prosimy o podpisanie protokołu szkody zgodnego ze stanem faktycznym przesyłki (czyli zaznaczyć że na przesyłce znajdowały się naklejki ostrzegawcze, wewnątrz znajdowały się jednorazowe opakowania ochronne, Przesyłka była prawidłowo zapakowana). Dodać zdjęcia uszkodzeń i opakowania przesłać na adres email
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Uszkodzone elementy wysyłamy niezwłocznie na nasz koszt.